دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

توجه

سلام دوستان 

بدانید و آگاه باشید که این سرویس IM که سمت چپ پایین صفحه امکان چت با ادمین رو به شما میده, یُخده قاط داره و ممکنه درصورته آفلاین بودنه من به شما علامته آنلاین رو نشون بده! خیلی باهاش ور رفتمو دیدم حتی با ریفرش کردن (بارگذاری مجدد) هم درست نمیشه, بنابراین اگر روش کلیک کردینو دیدین که تو پنجره ای که باز میشه نوشته که من آفلاین هستمو پیغام شما رو بعدا میگیرم, بدونید که درست میگه مگر من اینویزیبل باشم که قطعن شرایط چت ندارم  

و برای دیدن حقیقت(!) کللن صفحه وبلاگ منو ببندینو دوباره باز کنید. اینکار به خودم جواب داد انشالله که به شمام جواب بده 

 

مهم یا غیر مهم گفتم که بدانید و آگاه باشید   

 

*** 

 

ححححححح... 

اسمایلیه بالا رو که گذاشتم از ذهنم گذشت: چه خوبه که آدما میتونن از این شکلکا بعنوان نقابی روی صورته پژمرده و غمگینشون استفاده کنن. کی میفهمه که یه نفر پشت این صورتکا چه حااالی داره...؟ 

یه نفر رو میشناختم که وقتی باهم چت میکردیم مثلن اسمایلیه قهقهه میزد تو چت ولی خود واقعیش مثه دونقطه دی میخندید یا وقتی دونقطه دی میزد خودش لبخند میزد! اینو من یه بار وقتی وبکم زده بود فهمیدم! به روش اوردمو بعد از اون هردفه که یکی از اونا رو میزد میگفتم الان خودت یه پله پایینتری از اسمایلیت نه؟ اونم اعتراف میکرد!  Free Yahoo Smileys 

 

خب دیگه.. 

فعلن

چه کنم! مجبورم!

سلام ... 

حالم رو به را نیس ولی مجبورم خودمو سرِ پا نگه دارم که بتونم زندگی کنم وگرنه اگه خودمو کنترل نکنم میرم خودمو میندازم جلو یه ماشین!  

ححححح... آره دیگه.. 

بالاخره منم نگم خودتون میدونین زندگی پستی بلندی زیاد داره.. منتها گاهی وقتا نامردی میکنه و از اوج بلندی آدمو میندازه تو عمق پستی!  

بیخیال.. 

فعلا با اطمینان از وجود و ثبات یه چیزایی, آرامش دارم. بگذریم که چی کشیدم تو این مدت!


به هر حال (ححححح) چه کنیم دیگه.. مجبوریم زنده باشیم.. مجبوریم فکر کنیم دنیا به آخر نرسیده.. البته بگمااا ... این جمله "دنیا که به آخر نرسیده" و کاربردش نیاز به اصلاحات دارن! : 

وقتی یه نفر زیر فشار روحی له میشه, وقتی یه نفر میشکنه, ... دنیا ینی دنیایی که هممون توشیم, جهان, زندگی کلی, به آخر نرسیده! ینی دنیا به آخر خودش نرسیده, زندگیه همه تموم نشده!؛ ولی اگر شنیده باشین و قبول داشته باشین, هرکسی دنیایی داره هرکسی واسه خودش زندگیه خودشو داره.. و تحت اون شرایط بد و وخیم که عرض شد, دنیای طرف به آخر میرسه! دنیای اون یه نفر! واقعن زندگیش به بنبست میرسه! حالا دیگه اینکه اون بنبست رو با کندن دیوار انتهای کوچه به یه کوچه ی غیر بنبست تبدیل کنه یا نه, به توان و روحیه طرف بستگی داره.. البته اکثرا اون دیوار رو خراب میکنن که ادامه بدن منتها هرکسی به یه میزان زمان نیاز داره. یکی به زمان کم, یکی زیاد, یکی خیلی زیاد و غیره. 

عده ای هم مدتی تو بنبست میمونن و نهایتا زندگیه خودشونو تموم میکنن! (خودکشی و باخت!) 

آره.. خلاصه اینطوری.. 

حالا برای منم همینطوره.. احتیاج به زمان دارم که دیوار انتهای کوچه رو وردارمو راهمو ادامه بدم  

چاره ای نیس.. 

ولی تا جایی که دست خودم باشه (ینی خدا بهم اجازه بده) پشت دیوار میمونم.. تو بنبست خودم زندگی میکنم.. منتها با این فرق که با یاداوری ها دیگه اشک نمیریزمو دستی دستی خودمو دیوونه نمیکنم! بلکه تلاش میکنم به یادشون (هرچند سخت) لبخند بزنمو از خدا صبر بخام.. 

.... 

خدایا اول و آخر تویی.. 

خوشیا زیر نظر توئه و 

نا خوشیا تحت کنترل تو 

من بهت ایمان دارم ... 

کمکم کن

کمک همه ما کن ... 

میدونم همه بنده هات مشکلات دارن 

و جالب اینجاس که هر کسی خودشو بدبخت ترین و مشکلشو مشکلترین میدونه!  

ولی تو که آگاه ترینی به همه ما کمک کن که زندگیه ایده آل داشته باشیمو توئم ازمون راضی باشی 

آمین 

مرسی مهربون 3> 

 

۱۱ مرداد

... 

 

حالم خیلی بده... 

میخام زندگی رو بالا بیارم.. 

روحمو نمیخام 

خودمو 

هیشکیو 

هیچی نمیخام 

خدایا 

خدایا 

اینروزا همش صدات میکنم اما همینکه منادا میشی نمیدونم چی میخام بگم 

نمیدونم چی بگم.. 

 

خسته ام 

خیـــــــلی خسته 

درمونده ام 

کارم اینروزا فقط و فقط گریه س 

فردا امتحان ترم دارم.. حححححححح از خودم بدم میاد 

از این دنیا 

آخ خداااااااااااااااااااااااا