دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

چه عاشورایی...!

سلام بر حسین

سلام بر عاشورا

سلام بر خون پاکی که مباح است

سلام بر دستهای از تن جدا شده

سلام بر لبهای عطش زده

سلام بر چشم های خونبار کربلا

سلام بر سرهای بریده

...

سلام من بر تک تک واژه های مقدس زیارت ناحیه

و بر روی ماه و نورانی آخرین حجت (عج)


چه عاشورایی بود...!

چه عاشورایی بود!

بدنیا اومدم امروز...

امروز فهمیدم زندگی چیه

و فهمیدم مرده بودم و خبر نداشتم!

امروز حسین فاطمه به من نگاه کرد

امروز سرورم مهدی فاطمه به روم لبخند زد

امروز عاشورا بود ........ عاشورا

امروز علی اصغر اشک منو درآورد, دستم رو کوباند روی سرم, روی پاهام و به تخت سینه م

امروز روز دیگه ای بود و همه روزهای قبل رو در خاطرم عینا" مثل هم جلوه داد...

حال دیگه ای دارم...

من که از خودم چه مهجور بودم و چقــــدر خودم رو شکنجه دادم, امروز به خودم لبخند زدم

به آسمان که بزرگی و بی کرانیش منو یاد خدا و محبتش انداخت, لبخند زدم

به خدا گفتم "تا آخر عمرم ممنون و مدیونتم" و به مولا حسین(ع) و به آقا صاحب الزمان(عج)

هم عینا" همین رو گفتم... که افتخار دادند و وساطت کردند.


خدایا شکرت

خدایا خیلی شکرت

زبونم عاجزه ...

الهی به یاری تو تنم عاجز نباشه و همیشه شکر گزارت باشه


یا حسین



مثلن الان عنوان!

خُ عنوانم نمیاد چیکار کنم؟!

چنبار واس خاطر همین نشد بنویسم! هی میام بیام نمیشه میرم! :دی (جمله بندیم تو حلقت!)

آاااره دیگه نکنین این کارا رو با جوونا :دی

هعــــــــــــی روزگار......

زندگیه دیگه میگذره... خوب و بدشم که مهم نی..

درسو دانشگاهو علافی و نا امیدیو خنده و تجربه های جدیدو تکرار روزا و شبا و غم و شادیای ظاهریو زودگذر و عشق نافرجامو دوستیای چُسکی و اووووووو بگیرو برو....

همینطور حالتای متضاد! البته خب تقریبن طبیعیه

فک کنم همه یجورایی تو زندگیشون تناقضایی دارن

حالا! ...... هرچی

جونم برات بگه که خبر خاصی نیستو هوام که سرد رِفته و (یه صحنه لهجه) :دی منم که سرما خوردمو ... صدامم که خروسا رو شرمنده کرده و ....... ینی ببین حرف بزنم مرغا تخم میکنن در این حد!!

همین دیگه...

انقد کلی و تلگرافی مینویسم که خودم کم میارم!

ینی فضا زیاده هااا ولی حرف کم میارم


خیله خب

فعلن

(امروز یه بنده خدایی میگف خب بابا زندگیتو بکن دیگه!! گفتم خب مشکل همینجاس! اگه زندگی منو نک....ه مطمئن باش من می....مش! :دی والا!!)