دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

Je Suis Malade (ادامه)

اینم ترجمه ش


« بیمار هستم »

دیگر رویایی ندارم
دیگر سیگار نمی کشم
دیگر حتی داستانی هم ندارم
بدون تو کدر و پستم
بدون تو زشت و ناپسندم
مانند یتیمی در خوابگاه هستم
دیگر دلم نمی خواهد زندگی کنم زندگی من !
وقتی می روی زندگیم متوقف می شود
دیگر زندگی ندارم حتی بسترم
به سکوی ایستگاه تبدیل شده است
وقتی تو می روی
من بیمار هستم کاملا بیمارهستم
مانند زمانی که مادرم شب هنگام بیرون می رفت
و مرا با ناامیدیم تنها می گذاشت
من بیمار هستم کاملا بیمار هستم
تو می رسی هیچ کس نمی داند چه زمانی
تو دوباره بازمی گردی هیچ کس نمیداند کجا
بزودی دو سال می شود
که تو بی تفاوت شده ای
مانند یک صخره
مانند یک گناه
به تو آویخته ام
خسته ام
ناتوان شده ام
از وانمود کردن به خوشبخت بودن
وقتی آنها آنجا هستند
تمام شبها می نوشم
اما همه ی نوشیدنیها
برای من یک طعم دارند
و همه ی کشتی ها پرچم تو را برافراشته اند
دیگر نمی دانم کجا بروم
تو همه جا هستی
من بیمار هستم کاملا بیمار هستم
خونم را در پیکر تو می ریزم
و مانند پرنده ای مرده هستم
هنگامی که تو خفته ای
من بیمار هستم کاملا بیمار هستم
تو مرا از تمام ترانه هایم محروم کردی
تو مرا از تمام واژه هایم خالی کردی
با این همه قبل از تو ذوقی داشتم
این عشق مرا می کشد و اگر ادامه یابد
بی کس و تنها مانند یک بچه ی احمق
کنار رادیوام در خود تلف می شوم
در حال گوش دادن به صدای خاص خودم که خواهد خواند
من بیمار هستم کاملا بیمار هستم
مانند زمانی که مادرم شب هنگام بیرون می رفت
و مرا با ناامیدیم تنها می گذاشت
من بیمار هستم آری درست است بیمار هستم
تو مرا از تمام ترانه هایم محروم کردی
تو مرا از تمام واژه هایم خالی کردی
و من قلبی کاملا بیمار دارم
که با سنگرها محاصره شده است
می شنوی؟ بیمار هستم..

(عالیه.....!!) :'(

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن مرادپور سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ

با سلام دوست من
نام این خواننده lara fabian هست.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این آهنگ می تونید به لینک ویکی پدیا در مورد ایشون مراجعه نمایید.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lara_Fabian

لینک دانلود MP3 ایشون رو هم براتون می زارم
البته این آهنگ یکی از آهنگ های بسیار معروف در زبان فرانسه هست که توسط خوانندگان بسیاری اجرا شده است و اجرای اون توسط این خانم فوق العاده هست
من لینک صفحه رو برای دانلود همه نسخه های این آهنگ رو براتون می زارم
http://mp3.li/index.php?q=Je+suis+malade#.VA2kmfmSwuc

در آخر خواهش دارم که در صورت امکان این نظر رو به عنوان یک پست جداگانه در وبلاگ تون قرار بدید، شاید کسی بخواد اطلاعات بیشتری در مورد این آهنگ داشته باشد.
با تشکر فراوان از شما
محسن

خیلی ممنون زحمت کشیدین ولی این پست ادامه پست قبلی بود و من اسم خواننده رو نوشته بودم..
با تشکر

رهگذر دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ق.ظ


امیدوارم گم شدت رو پیدا کنی زود

ممنون رهگذر.. گمشده من تنهایی و استقلال تامه .. دوری و جدایی از همه کسایی که میشناسم..
انشاءالله...
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد