دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

تنها در تاریکی....!

تنها تو اتاقم تو تاریکی دراز کشیدم رو تخت و مینویسم.....

و ... تنها و بی کس موندم تو تاریکی و ظلمت این شرایط طاقت فرسا!

فی الحال به دو طریق تنها هستم تو دل تاریکی (طبق عنوان یادداشت) :)

خولاصه...

هیچی حال مال نداشتم گفتم بیام یخده چسناله کنم تو خلوتگه اینترنتیم...! ؛)

بعد از خودکشی ناموفقم... احساس ضعف و یأس بیشتری میکنم!

زندگیم روز به روز سخت تر میشه.... مقایسش ک میکنم با قبلنا میبینم اصن پشه ام نیستن اون روزا در مقابل اینروزا!!

توکلم به خداست و ازش میخوام زودتر بهم آرامش بده... فقط آرامش.

...

میبینم که دیگه هیچکی نمیاد دوخط واسمون بنویسه تو نظرات..... شمام تنهام گذاشتین؟ هعی :)

پس ...بخند مصنوعی!

سلام..........

حالم عجیبه......... :)

ظاهر و باطنم یک دنیا باهم فرق دارن!!

لبخند میزنم شوخی میکنم محبت میکنم میرم میام حرف میزنم خنده سر میدم غیره غیره غیره ....

اما ... همه چی مصنوعیــــــــــــــــــــــه!!

از درون دارم خورده میشم... دارم سفت میشم.. دارم میترکم!! له لهم! وااااااااااااااااااااااای...... خسته شدم از نقاب زخیمم خسسسسسسسسسته!! :(((

خدایااااااا همونکه سر نماز گفتم بهت......!! و اینکه کمکم کن خوااااااااااااااهش میکنم هرچی میخوای پیش بیار فقط منو ازین حال نجات بدههههههه!! :((

اصلا خوب نیستم :'(

دوست عزیز برام دعا کن...... ممنون.