دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

توجه

سلام دوستان 

بدانید و آگاه باشید که این سرویس IM که سمت چپ پایین صفحه امکان چت با ادمین رو به شما میده, یُخده قاط داره و ممکنه درصورته آفلاین بودنه من به شما علامته آنلاین رو نشون بده! خیلی باهاش ور رفتمو دیدم حتی با ریفرش کردن (بارگذاری مجدد) هم درست نمیشه, بنابراین اگر روش کلیک کردینو دیدین که تو پنجره ای که باز میشه نوشته که من آفلاین هستمو پیغام شما رو بعدا میگیرم, بدونید که درست میگه مگر من اینویزیبل باشم که قطعن شرایط چت ندارم  

و برای دیدن حقیقت(!) کللن صفحه وبلاگ منو ببندینو دوباره باز کنید. اینکار به خودم جواب داد انشالله که به شمام جواب بده 

 

مهم یا غیر مهم گفتم که بدانید و آگاه باشید   

 

*** 

 

ححححححح... 

اسمایلیه بالا رو که گذاشتم از ذهنم گذشت: چه خوبه که آدما میتونن از این شکلکا بعنوان نقابی روی صورته پژمرده و غمگینشون استفاده کنن. کی میفهمه که یه نفر پشت این صورتکا چه حااالی داره...؟ 

یه نفر رو میشناختم که وقتی باهم چت میکردیم مثلن اسمایلیه قهقهه میزد تو چت ولی خود واقعیش مثه دونقطه دی میخندید یا وقتی دونقطه دی میزد خودش لبخند میزد! اینو من یه بار وقتی وبکم زده بود فهمیدم! به روش اوردمو بعد از اون هردفه که یکی از اونا رو میزد میگفتم الان خودت یه پله پایینتری از اسمایلیت نه؟ اونم اعتراف میکرد!  Free Yahoo Smileys 

 

خب دیگه.. 

فعلن

نظرات 6 + ارسال نظر
بچه ها بهم میگن ماری شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

خوشحالم که دیگه همه چی درمورد اون شرکت (.....) تموم شد ...
میگم چه زود جوابمو دادی .. من به فردا فک میکردم که آیا جوابمو میدی یا نه؟؟؟..همین که کامنتمو دادم رفتم سر میز شام ...راستش همین الان میخواستم کامپیوترو خاموش کنم..ولی با خودم گفتم که بهتره دوباره به وبلاگ قشنگت سر بزنم.....
درمورد حرف آخرت....تو فکر میکنی که ماهایا خواهری به اسم ماریا داره؟؟؟؟؟

مرسی که به وبلاگم گفتی قشنـــــــــــــگ
من چمدونم اصن خواهر داره یا نداره چه سوالایی میپرسی
خلاصه اسم و فامیل باحالی داری ماری!

بچه ها بهم میگن ماری شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام..سلام
خوب راستش حق با توئه و به منم بطی نداره...دوست عزیزم من فقط باهات شوخی کردم...دیدم چیزی واسه شروع کردن ندارم و به همین خاطر با این مقدمه ی خیلی بیخود رفتم سر اصل مطلب ...بازم میگم , فقط یه شوخی بود.. همین..
درمورد معدلتم اصلا ناراحت نباش عزیزم. مگه من که سر همه ی جلسه ها حاظر بودم معدلم چند میشه؟؟؟ درمورد مشکلتم خیلی دوس داشتم در صورت امکان تو حل کردنش بهت کمک کنم البته در صورت امکان.....
راستی درمورد اسم منم به نکته ی خوبی اشاره کردی....
خوب من.....................

سلام عه! شوخی کردی؟! من فک کردم مثلا تو عضو وبلاگ یا چمیدونم شرکت اونایی اوکــــــی پس!
مرسی خواستی کمکم کنی گلم
حالا در مورد اسمت... اون آخر که نوشتی خوب من........................ ؟؟؟ میخای بگی خواهرشی؟؟ خواهر ماهایا پطروسیان؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!

بچه ها بهم میگن ماری جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام ....
میگم چشمت بی بلا...رفتی تو وبسایت اون شرکت حامی بیماری های خاص یا نه؟.....منظورم شرکت یگانه زنبور کاسپینه !!!!!!!
راستی امتحان چطور بود دوست من ؟!.
من که امتحان فیزیکمونو عالی دادم .....
مامانم که بابت این نمره ی خوب دهنش باز مونده بود به جای اینکه برگرده بهم بگه آفرین دخترم , برگشت بهم گفت , ماریا مطمئنی که حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب زندگیه دیگه!!!!!!!!!!....

ماریا پطروسیان هستم

سلام ماریا جان نه نرفتم اون چَشمی که من گفتم همراه با تعجب و در واقع شوخی بود آخه من اهل اونچیزا نیستم لازم ندارم نمیدونم ربطش به شما چیه اگه شما وابسته به اون شرکت هستی از راهنماییتون ممنون. و اما امتحان.. ای بدک نبود امتحانا ... فقط به خاطر مشکلاتی که برام پیش اومد دوتا امتحانو سر جلسه نرفتم! :|
خیلی حیف شد و خــــــیلی معدلمو میاره پایین!
اول که پیغامتو (به رییس ) دیدم فکر کردم اشتباهی چیزی شده ولی وقتی دیدم این کامنتم گذاشتی و خصوصا وقتی اسمو فامیلتو دیدم احساس کردم از قدیم میشناسمت.. خیلی فکر کردم و به نتیجه رسیدم که اسمت با تفاوته دو حرف(!) شبیه اسم "ماهایا پطروسیان"ـه !!
خیلی جالب بود برام

فریبرز سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ

وجب عادم غدّی بوده بنده خدا

;)

حسین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام

بهت خبر دادم که برگشتم یا نه
اگه گفتم هم دوباره میگم آخه هنو نیومدی وبم.

من برگشتممممممممممممممم

خوش برگشتی حسین جان :)
زیاد وبگردی نمیکنم.. حالم روبه را نیس

موفق باشی

شرکت یگانه زنبور کاسپین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.caspianbee.com

ژله رویال یا اکسیر جوانی بی نظیرترین ماده غذایی 100% طبیعی از فرآورده های زنبور عسل میباشد که مطابق مستندات علمی و گزارشات مصرف کنندگان آن در درمان و پیشگیری بیماری ها و نارساییهایی چون: ضعف عمومی بدن ،کم خونی ،اضافه وزن (اشتهای زیاد)،وزن کم (کم اشتهایی) ، پوکی استخوان ، کم کاری کبد، افسردگی ، ناتوانی های جنسی ، ناراحتی های معده ،آلزایمر ،پروستات ، ام اس، ریزش مو ، آرتروز ، دیابت ، آسم ،ناراحتی های قلبی -عروقی ... تاثیرقابل توجهی دارد.ژله رویال درتقویت حافظه، سیستم ایمنی بدن ،التیام زخم ها ، بهبود سوخت و ساز بدن (متابولیسم) و تنظیم قاعدگی موثر است. مصرف ژله رویال برای افرادی که در حال رشد هستند، ورزشکاران ، خانم های باردارو افرادیکه مشغله کاری و فعالیت جسمی و جنسی نسبتا زیاد دارند توصیه میشود. شرکت یگانه زنبور کاسپین زیر نظر آقای حسین یگانه راد ژله رویال 100% طبیعی و منحصر به فرد خود را با قیمت مناسب عرضه مینماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما Caspianbee.com مراجعه نمایید یا با شماره تلفنهای 22705166 و 22705167 تماس حاصل نمایید.


.
.
.
.
چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد