دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

چی بگم والا....

سلام...... بعده چند وقت دقیقا؟ ...

دو سه صفحه از وبلاگمو خوندم بعده شاید یکسال ... خدایی همش غر و ناله نفرین..!

دخترخالم چندوقته آدرس وبشو داده کیلید کرده منم بدم.. هر دفه بهش میگم بابا به ولله وب من همش غر غر و فحش به زمین و زمونه!


اصن یه وضــــــــــــی....


یه 7, 8 ماهیه درگیر یه رابطه جدی ام... کلا خیلی کند پیش رفتیم و زیاد در ارتباط نبودیم یه جورایی تا این اواخر که دیگه یه سری صحبتا شد و اینا......

والا بخدا کاش من "خسرو" بودم و "صلاح مملکت خویش" میدانستم!!!!

هرچی ام دس به دامن خدا میشم میگم خداجون فدات شم جون هرکی دوس داری صلاحمو پیش بیار... یکَمم زودتر بی زحمت!!!

دق کردم دیگه از این وضع ازین بلاتکلیفیا حرفا حدیثا....!

خلاصه فشار خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی روم بود... رو طرفم بود اما خب جنس لطیف همچی حساستره منم که به خودیه خود عصبـــــــــــــــــــــــــی!!! استرســـــــــــــــــــــــــی!!! اُه....!!!!! آره دیگه.....


به هر حال........

اگه یه موقه یاد من کردین.... شدیدا" التماس دعا......!