دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

بازگشت بی افتخار ناقهرمان!

اووووووووووووووووووووووووووووووو این چه تغییراتیه؟؟؟؟؟ اه اه خیلی محیطش سرد و بی احساس شده! چیشششش...

بعد مدتها که تونستم بیام نت دیدم سایت در حال تغییر دکوراسیونه! همچی خورد تو پرم! سرخورده شدم و رفتم که معتاد شم!

آخه تا خرخره تو غُر بودم! (قرض نه داداش! میگم غُر! دِهَ!)

خلاصه..........

حالا البته الان خیلی بهترم! (خداروشکر چش نخورم!! ) درحالیکه خئلی حالم بد بود پاشدم رفتم پیش امام رضا یکم درد دل کردم و اینا ( => ) بعدشم اومدم خونه از گرما کلافه، رفتم دوش آب سرد!!! وااااااااااااااااای دیــــــــــــــــــــــوانه ست این بشر!! (دوش آب سردو میگم :))))) ) عــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــی!!!!!!!!!! ینی بمعنای واقعی حالللللللل کردم باهاش!

البته فقط امروز نبود که حالم بد بود.. چند روزه داغونم اصن.. دیشبم که اصن یهو قاط زدم یه اس زدم به شوهرم که ریــــــــــد به حالش!! :)) اه خیلی بد شد!! :دی (چرا میخندم الان دقیقا؟؟) :)) نمیدونم!! :))))) به من چه خو نمدونستم حرف بدی زدم فک کردم درکم میکنه.. که اصولا آقایون .................

خداروشکر که سایت اوکی شد دیگه میتونم بیام غرغر کنم! هوراااااااااااااااا

خب... حالا فعلا مقدم دکوراسیون بیروح جدید رو گرامی میدارم تا بعدا که بیام غر بزنم و فُش بدم!!


فعلا..

(بعد-نوشت : تغییر دکوراسیون بلاگسکای رو میگم یعنی خود سایت، بخش مدیریت و اینا نه این وبلاگ من.. بعله!)