دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

28 آبان

این روز ها که میگذرد ... 

هر روز 

احساس می کنم 

چیزی درونم شـکل می گیرد 

پیــر می شود 

مـی سـوزد 

خـاکستر می شود 

... 

 

خاکسترش را بـاد می بـرد. 

  

<خودم>


لالایی (ویگن)

لالا لالا لالایی

لالا لالا لالایی

لالایی لالایی لالالایــی

ببار ای نم نم باران

ببار ای نم نم باران

زمین خشک را تر کن

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه دلم تنگه

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه دلم تنگه

 

بخواب, بخواب ای دختر نازم 

بروی سینه بازم 

که همچون سینه سازم 

همش سنگه همش سنگه 

که همچون سینه سازم 

همش سنگه همش سنگه 

 

لالا لالا لالایی 

لالا لالا لالایی 

لالایی لالایی لالالایـــی 

لالایی کن مرغک من دنیا فِسانست 

لالایی کن مرغک من دنیا فسانست  

 

هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون 

اشک هزاران مرغک بی آشیانست 

  

دانلود این ترانه

از روزگار من

هممممم ... سلام 

خب ... راستش خبر خاصی ندارم ... اتفاق خاصیم نمیفته   ساعت های عمر من کاملا راکده البته عقربه ها نه ... اونا به جلو رفتن خودشون ادامه می دن ... نمی دونم چرا هیچوقت عقربه ها خسته نمی شن یا ... مثلا کارو یه چند دقیقه ول نمی کنن تا یه فنجون قهوه بنوشن ... آخه چند دقیقه که چیزی نیست آدما می تونن برای جبرانش یه روز همونقدر زودتر از خواب پاشن  

زمان چه بنیه ای داره!! بدون آب و غذا قرن هاست که داره می ره و می ره البته قبول دارم گاهی روی حلزونو کم می کنه ولی خودتم می دونی گاهی (نمی دونم چطور) دوپینگ می کنه و مــــــــی تازه!! به نظرت به سبک کلاسیک با رخش می تازه, یا مث امروزیا با ردبول (Red Bull) و امثال اون انقد انرژی میگیره؟؟ اُ ... یا شاید بازم مث امروزیا با قرصای روانبخش و چیزای بدتر از اون پرواز(!) میکنه!!!   

هه هه اینا چیه نوشتم؟؟ از یه نویسنده ی در حال رنج بردن از سردرد انتظار بیش ازین نباید داشت!

 

دوست مخاطب عزیز, 

میم 

 

Quote

Maurice Chevalier

 White HairA comfortable old age is the reward of a well-spent youth  

    Robert Frost

 

  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age

   

 Tom Stoppard

 BabyAge is a very high price to pay for maturity