دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

چیزی حدود 72 ساعت بیداری...

هنگ هنگم....

سرم سنگین و پر از بیداری و اینسامنیا و کمبود بیهوشیه..!

حالم خوب نیس.. میدونم مث همیشه :)

تصمیم جدیدی گرفتم..

میخوام خلاف جهت رودخونه شنا کنم.. جای اینکه مث چند سال اخیر پی درمون افسردگی باشم،

بالعکس.. پی شدت دادنش میرم و برای همیشه کارو تموم میکنم :)

جای اینکه فک کنم افسردگی دارم فک میکنم مانیا (شیدایی و سرخوشی) دارم

و داروهارو جا ب جا مصرف میکنم.. پوزم ب خاک مالیده میشه و

انشاله از دنیای خاکی جدا میشم...

البته بعد از اینکه خدا ی لطفی رو در حقم کرد میرم.. :)

همین..

:)

نظرات 2 + ارسال نظر
پنل رایگان پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://panel.mida-co.ir

بنام خدا
فرصت باور نکردنی برای شما مدیر وبلاگ محترم
فروش رایگان پنل اس ام اس ، پیامک با تعرفه 82 ریال و برگشت پیامک های نا موفق
جهت ثبت نام و مشاهده پنل به آدرس زیر مراجعه نمائید
panel.mida-co.ir

passerby پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ق.ظ

umadam baratun benevisam ke manam mesle shomam. didam na, shoma hale dige-i dari va man haale dige-i.
khastam nasihat bekonam, vali na. inam doros nist.
hala ke khoda ro dari, pas daste hamun mispaaramet. yani man ki basham ke yeki ro be daste khoda besparam, aslan khosh midune vo khodet.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد