دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

:|

حالم تعریفی نداره 

دارم آهنگ My Immortal رو گوش میدم از گروه Evanescence ... دوسش دارم .. 

هعـــــــــــــــی.. 

نمیدونم چی بگم.. 

کاش نمیومدم وبلاگ 

اول تصمیم داشتم بیام یه چیزایی بگم 

ولی 

الان همش یادم رفته!  

همه تنم پره از ضدحال و پریشونی 

رفت تِرک بعد: 

امین رستمی- دلم گرفته 

... 

پدرمون در اومده با این یونیه کوفتی!  

مخصوصا با اون استاده مضخرفه تجسمی و طراحی! حالا خیلی عاشقشیم که دو تا درسم باهاش داریم! ایش! 

خلاصه که ................... اینطوریا 

پاشم برم تو حیاط ...  

هوای شب به پوست صورت خویش تماس دهم 

شاید 

طراوتی نو زیر پوست آلوده ام بدود 

شاید 

لبخند ماه افاقه کند 

شاید که خوب باشد هوایی تازه کنم 

باشد که اینگونه باشد! 

 

هِح! حال کردی؟؟؟ فی البداهه گفتماااااااا  

آخه من از 9 سالگی شعر میگفتم  

لتفن اگه خوشتون اومد پخشش نکنین, با تشکر  

 

قربون معرفت همتون! 

--------------------------- 

***نوشــــــــــــــــــی***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد