دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

بیثتو پنج بهمن!

سلااااااااامُن علیکم! دیروز بیثتو5ـه بهمن اینا بود! عجب تکونی خورد باز تهران و البته اصفهان و شیراز  مشهدیا با ماشین زده بودن بیرون! (اسمایلی قهقهه!) جاتون خالی  یــَــــک ترافیکی بود! سجاد که ماشینا قفل شده بودن بهم! دیگه احمد آباد, راهنمایی, وکیل اینا رو خبر ندارم البته میگفتن خبری نبوده!  

آقا اصن راه شیری رو سونامی ببره مشهد امام رضا جونو کما میبره! به جون تو  

 

خووووووووووووووووب چه خبر مبرا؟؟ 

ای بابا انگار دارم با دیفال می گپم! هیشکی نیس اینجا به سلاممون علیک بده! والّا!  

خوبه باز خدا رو شکر نت قطع نیس 

البته اس ام اس اینا رو ... ممممم ... خبر ندارم راستش ... حالا اونو بیخیال 

آقا عجب گیری افتادیم!  این برنامه هه "بفرمایید شام" ـُـ که میذاره من همون بار اول که میذاره میبینم خب؟! بعد تکرار همون قسمتو مامانم چون ندیده میشینه به نگاه کردن که خب منم پای تی وی ام دیگه خب! هیچی میشه بار دوم باز دااشم از مدرسه میاد میگه عه؟! من دیشب ندیدم (صُبم که مدرسه بوده) میشینه باز همون قسمتو نیگا میکنه! میشه بار سوم من! ینی دیگه حالم بهم میخوره!!  

اینطوریا ... 

(مَماخم گرفته منم هی میکشم بالا! از رو نمیرم!) 

خب دیگه برم که برم 

 

کاری چیزی؟ ...... جان؟ ..... توروخدا؟؟ .....چشم میخّرم برات!  

فعلا اینا  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ثنا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://amsk1386.blogfa.com/

خوشم اومد از نوشته هات لینکت کردم.با اجازه دوست داشتی لینک کن

قربونت عزیزم
افتخار دادی

فروشنده جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://13651365.blogsky.com/

سلام
ممنوم که به وبلاگم اومدید
بنده هم شما رو لینک کردم
موفق باشی
بازم منتظرتون هستم

خواهش میکنم و ممنون

حسین سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

چی شد؟!
چی شد؟!
تغییر فاز دادی؟
یهو از کانال ۱ رفتی تی وی فراکشوری
یه خورده هم قلدر مآبانه رو بهش ب اضاف.

رهگذر... چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

یادم رفته بود اسممو بنویسم!!رهگذرم

خوب شد گفتیا تو کف بودم
ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

سلامون علیکم و رحمتالله و برکاته خواهر!!
اتفاقا ماهم هرشب میریم خونه همسایمون(مثه مایلی کهن اینا!!)بفرمایید شام نیگا میکنیم
مماختم اگه هی سرریز داره لابد داری سرما میخوری!
آب نمک غل غل کن زود خوب شی
فعلا اونا

اسماعیل چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://manosarayeman.blogfa.com

سلام. ممنون که لینکم کردی. دیگه کاری نمیشه کرد. چیزیه که شده. منم باید تحمل کنم

سلام خواهش میکنم
هرطور صلاحه ولی ...
اگه میتونی یه کاریش بکن حتما
یه خورده این کم روییتو بذار کنار و باهاش حرف بزن
خلاصه کاری نکن که بعد ها پشیمون شی

خودش سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://google.com

ثلام خوابه وبلاگتو دیدم به جون خوم !
این خوابای مام بیکارنا ولی خیلی جالب بود نوشته بودی ..هرکی بام ارتباط داره یه جوری خلاصه امام زادست نمی دونم دقیق ولی تو همین مایه ها بود.
مماخ منم دقیقن مث تو شده
ولی نباید نا امید بشیم میدونم ما پیروز میشیم

مرسی که بهم سر زدی
خوابتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد