دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

لالایی (ویگن)

لالا لالا لالایی

لالا لالا لالایی

لالایی لالایی لالالایــی

ببار ای نم نم باران

ببار ای نم نم باران

زمین خشک را تر کن

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه دلم تنگه

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه دلم تنگه

 

بخواب, بخواب ای دختر نازم 

بروی سینه بازم 

که همچون سینه سازم 

همش سنگه همش سنگه 

که همچون سینه سازم 

همش سنگه همش سنگه 

 

لالا لالا لالایی 

لالا لالا لالایی 

لالایی لالایی لالالایـــی 

لالایی کن مرغک من دنیا فِسانست 

لالایی کن مرغک من دنیا فسانست  

 

هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون 

اشک هزاران مرغک بی آشیانست 

  

دانلود این ترانه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

واقعا قشنگه مرسی ازت عاشق این آهنگ ویگنم

خاهـــــــــش

حسین سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
ببخشید که خیلی وقته به وبت سر نمیزنم و ایمیل هم نمیفرستم. راستش دو هفته ای هست حال پدر بزرگم خیلی خرابه و این چند وقتی درگیر اونجا هستم و اصلا وقت پای نت اومدن ندارم.
ازت میخوام واسه پدربزرگ خوبم دعا کنی. تو حرم. بیرون حرم. تو خونه. هر جا که دلت خواست.
امام رضا شاید ما رو تحویل نگیره ولی هرچی باشه نسبت به خواسته همشهریاش بی تفاوت نمیمونه.
واسه پدر بزرگم دعا کن.
باز هم معذرت میخوام که فعلا نمیتونم بهت زیاد سر بزنم.

سلام حسین جان
چشم حتما دعا می کنم
انشاءالله حالشون خوب شه :)

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد