دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

دستهایم زیر چانه

ناچار به زیستن ...

معرفی یه وبلاگ آرام

سلااااام امروز چطورین؟  

یه وبلاگ دوس داشتنی و مفید برای معرفی دارم که امیدوارم حتما یه سر بهش بزنین.. اگه دنبال یه روح آبی و آروم هستین پس حتما خوشتون میاد. 

 

  http://1w1p.blogsky.com/ 

 

خب.. اینم از این. 

 

بذار یه کم حرف بزنیم.. 

ببین دوست خوبم..داشتن ایمان نیاز تک تک موجودات زنده س.. آخه پس هدف از زنده بودنمون چی میشه؟؟چرا چرا چرا من به وجودد اومدم؟؟ چرا اینجام؟ چرا دو تا چشم دارم.. دو تا گوش.. دو دست و دو پا.. و یک دهان؟؟ 

شاید جفت بودن چشم ها اخطاریه به من که "خـــــــــــوب ببین! بــا دقت نگاه کن! عمیــق بنگر!" 

شاید جفت بودن گوشها یعنی "شنیدن نه, گــــــوش کردن باید! " (و قاعدتا مرحله بعد از گوش کردن فکر کردن و آنالیز کردن شنیده هاست) 

دستام چی؟ پاهام..؟ اینا چرا هرکدوم دو تا هستن؟ 

برداشت من اینه: 

 

من نسبت به گردش خون در بدنم,  تپیدن قلبم, نفس کشیدن و زنده بودنم وظیفه ای دارم.. 

زمین گشته و گشته, قــرن ها گذشته, جنگ بوده و صلح نبوده.. 

تلاطم بوده و آرامش نبوده.. 

هیاهو بوده و سکوت نبوده.. 

زشتی بوده و زیـــبـــایـــی نبوده.. 

ظلم بوده و فقر بوده و گستاخی و غرور و قدرت طلبی بوده و ... عقل نبوده.. 

 

نا حق بوده و حق ... ... ... 

 به ندید گرفته شده.. 

خلاصه سیاهی بوده و آبی نبوده. 

 

دوست خوب من.. 

من خدا رو آبی میبینم, نگاهش,  لبخندش, لطفش, نعمتش, کتابش.. و پیام آورش. 

 

خب.. سرتو بُردم دیگه.. بقیش باشه واسه بعد. 

 

فعلا 

Let's Get Blue

نظرات 6 + ارسال نظر
.. سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنونم

چشم ما روشن :)
چشم... ولی شنیدم این پیامها حاوی ویروسه....

ساناز پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ http://sanaz50

آپم

جان..؟

احمد رضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

با سلام و درود به شما وبلاگ نویس عزیز وبلاگ قشنگی دارید rejmond.blogfa.com یه سر بزن ممنون بای

حسین دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

به نام مهربان
سلام
ازت ممنونم به خاطر لطف فراوونت.
چرا وبلاگت به هم ریخته شده؟؟!
خودت ندیدی؟!
نکنه تو سیستم من اینجوریه؟!
موفق باشی
خدا نگهدارت باشه

راستی الان لینکت میکنم.

سلام حسین جان
نه تو سیستم خودم که درسته.. :)
منم از لطف تو ممنون
خوشحال میشم پیشنهاد بدی یا انتقاد کنی
راستی یه سوال,
چطور میتونم توی وبلاگ فایل صوتی بذارم؟ منظورم اون آهنگیه که با باز شدن صفحه وبلاگ خود به خود پخش میشه.
و اینکه آیا فرمتش فقط باید mp3 باشه یا wma هم میشه؟

خیلی خیلی ممنون :)

reza یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

سلام . وبلاگ خوب و قشنگی داری . به من سر بزن . منتظرم

ممنون حتما

MyTheme یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

چشم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد